09:16
КЕП та особливості оформлення

 

Кваліфікований електронний підпис є аналогом звичайного підпису людини, який робиться традиційним чином на папері. Але він має ширший функціонал і сферу застосування, забезпечує гарантію безпеки особистих даних. Щоб отримати кваліфікований електронний підпис, доцільно буде звернутися до перевіреної компанії. Цей крок стає гарантією отримання якості, безпеки та повного задоволення всіх основних запитів у цій сфері. Отож, обов’язково читайте далі, якщо хочете дізнатися корисну та цікаву інформацію про особливості кваліфікованого електронного підпису, та про те, як можна його отримати в Києві.

 

  •  

КЕП: особливості та можливості, що надаються

 

Оформлення цього виду електронного підпису може знадобитися для роботи з різноманітними системами, зокрема державними. Серед основних можливостей, які відкриваються за допомогою отримання такого підпису, можна відзначити:

  • Подання звітності в електронній формі в різноманітні державні контролюючі органи, наприклад, у податкову службу.
  • Засвідчення документів у віддаленому форматі, як це відбувається в класичному форматі за допомогою аналогового підпису.
  • Виконання авторизації на спеціалізованих державних порталах, наприклад, медичному, в ДІІ, Пенсійному Фонді України тощо.
  • Виконання робіт з програмними реєстраторами, коли за всіма існуючими правилами видаються сертифікати і печатки.

Щоб зробити цифровий підпис потрібно просто буде звернутися до перевірених фахівців. У такій ситуації все пройде максимально швидко, просто і надійно.

По суті, КЕП являє собою зашифровані дані, які зберігаються на спеціальному носії в цифровому вигляді. Клієнту в процесі оформлення видається спеціальний ключ разом із сертифікатом.

 

  •  

Як отримати КЕП?

 

Щоб отримати електронний підпис київ, треба звернутися на спеціалізований портал. Відкриваються всі необхідні можливості для його отримання, як для фізичних, так і для юридичних осіб. Вартість отримання перебуває на максимально доступному рівні практично для кожного охочого. Окрема процедура передбачена для нотаріусів та адвокатів. Попередньо під час звернення до перевіреного місця можна буде розраховувати на оперативне і якісне отримання в повній відповідності з сучасними стандартами. Після отримання підпису його можна буде подовжити в режимі реального часу, якщо до закінчення терміну дії залишається не більше ніж півтора місяця.

Категория: Разное | Просмотров: 133 | Добавил: aleksanya9393 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar