16:51
Сувеніри з логотипом

 

Нанесення логотипа на будь-які товари – це максимально ефективний спосіб привернути увагу до певного торговельного бренду або компанії. Багато хто з виробників користується такою послугою, адже коштує вона набагато менше в порівнянні з можливим прибутком. Прикрашати зображенням власного бренду можна майже всі товари, найпоширенішими серед яких є авторучки, записники, чашки та інші дрібні предмети. Шовкотрафаретний друк – це оптимальний тип нанесення зображення, до того ж він найдешевший серед усіх інших.

Розмаїття промо-товарів

Для нанесення корпоративної символіки канцелярські товари підходять краще за все. Така брендована продукція завжди користується великим попитом не тільки серед працівників, але й серед звичайних громадян. Майже кожен бажає мати якусь дрібничку з логотипом відомої всім торговельної марки, але дістати її не так вже і легко. Великі мережеві компанії централізовано замовляють виготовлення такої продукції, серед якої можуть бути:

  • картки флеш-пам’яті;
  • чашки;
  • блокноти;
  • індивідуальні бейджи;
  • килимки для комп’ютерної миші;
  • кулькові ручки, олівці та інше канцелярське приладдя.

Непомітні на перший погляд, такі предмети формують позитивний імідж компанії, стимулюють командну роботу та мотивують співробітників на досягнення кращих результатів. Крім цього, набагато приємніше бачити будь-якого спеціаліста, який користується брендованим канцелярським приладдям, ніж того, хто робить нотатки старим олівцем на паперовому клаптику.

Ще одним прикладом промо-товарів є звичайні поліетиленові пакети з супермаркету. Зазвичай, вони мають зображення логотипу компанії, але в святкові дні чи під час проведення акцій на них друкують привітання або інформацію про знижки. Тривале використання покупцями таких пакетів є пасивною та безкоштовною рекламою для магазина або торговельної мережі.

Функції брендованих предметів

Перш за все, такі предмети виконують рекламну функцію. Також вони допомагають скласти позитивну думку про компанію завдяки асоціаціям, викликаним при використанні в повсякденному житті, наприклад, ручки або чашки. Наявність у співробітників логотипованих промо-товарів здатна позитивно впливати на рівень престижу будь-якої організації в цілому. Це пояснюється тим, що у клієнтів буде формуватися враження про дбайливе ставлення адміністрації не тільки до підлеглих, але й к веденню справ загалом. Таким чином, брендовані товари – це один з найдешевших та найефективніших засобів просування та розвитку власного бізнесу.

 

Категория: Разное | Просмотров: 139 | Добавил: aleksanya9393 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar