10:39 Тест-драйв: 2019 Honda CB300R | |
Сказати, що Honda CB300R 2019 року виглядає добре як для початківців, було б нічого не сказати – він виглядає чудово. Цей гучний маленький одноциліндровий двигун успадкував свій зовнішній вигляд від CB1000R і Neo Sports Café Concept, аж до широкого бака, багатоелементної світлодіодної фари та форми величезного глушника. Є кілька приємних деталей, як-от литі алюмінієві підніжки для водія та пасажира, а також логотип «Showa», вигравіюваний на верхніх кришках вилки. Але чи краса CB300R за 5499 дол. Чи має він продуктивність, яка підтверджує його зовнішність? ДвигунОдноциліндровий двигун з рідинним охолодженням об'ємом 286 куб.см дихає через чотири клапани та передає потужність через шестиступеневу коробку передач. Рушати з місця — це лінива справа, якщо тільки ви не шмагаєте його трохи, що характерно для 300-го, але принаймні мотору доводиться боротися лише зі 143 кг ваги мотоцикла. На міських вулицях маленька "Хонда" їде досить добре, але на шосе вона може задихнутися. Як інакше їздити?Коробка передач добре перемикається, а програмований індикатор перемикання передач є бажаною функцією для того, щоб спробувати максимально використати двигун, не відбиваючись від обмежувача обертів. Сильний тиск ногою на важіль перемикання передач працює найкраще, це не одна з тих супергладких коробок, але вона не виглядає незграбною або гумовою, як деякі трансмісії бюджетних мотоциклів. Підвіска CB напрочуд шикарна та керована для бюджетної установки, а перевернуті вилки є приємним штрихом у цій ціновій категорії. Великі нерівності, крім найбільших, передаються водієві дуже мало, а попереднє натяг задньої пружини регулюється для більш важких водіїв або під час перевезення пасажирів чи багажу. Honda cbr 300 надзвичайно легкий і маневровий. Маленький CB може в’їжджати та виїжджати з дорожнього руху та об’їжджати вибоїни з найкращими з них. Шини Sportmax GPR-300 розміром 110/70 спереду, 150/60 ззаду та встановлені на 43 см колесах Dunlop описує як такі, що забезпечують поєднання вартості та продуктивності на поворотах. Чи комфортно?Поперечини розташовані ближче до водія та досить широкі, що відповідає сучасній тенденції кав’ярень-рейсерів, а кілки винесені вперед у порівнянні зі справжнім спорт-байком. Сидіння мають середні показники комфорту. Монохромна панель маленька, але її досить легко читати, на ній блимає чарівне повідомлення «Let's Ride», перш ніж оживати. Індикатор положення передач був би непоганим, оскільки сьогодні він є у більшості мотоциклів, навіть бюджетних. Комутаційний пристрій дуже простий і функціональний – помітна кнопка звукового сигналу на лівій панелі здається натяком на використання в годину пік, що на мотоциклі, ймовірно, часто зустрічається. ВисновокМаленький CB — це повнорозмірний мотоцикл із достатньою потужністю для міських поїздок, зручною для початківців вагою та висотою сидіння, а також безпечним світлодіодним освітленням та ABS. Єдиною вадою продуктивності є гальма, тоді як решта недоліків мотоцикла незначні. Мотоциклетна індустрія відчайдушно потребує нових гонщиків, які приходять у спорт, і з такими мотоциклами, як CB300R, Honda докладає всіх зусиль, щоб це сталося. | |
|
Всего комментариев: 0 | |